Pages

14 March 2014

8 Hari Telah Berlalu

sudah 8 hari pesawat MH370 menghilang dari radar. Kemana lah perginya 'dia'? Semenjak pagi Sabtu 8 Mac 2014, saya mengikuti rapat tentang perkembangan pesawat, penumpang dan anak kapal ini. Macam-macam berita panas, sedih, serius dan tak kurang juga yang agak 'khurafat' telah dibentangkan. Andaian, telahan, kajian dan macam-macam lagi telah saya dengar..tetapi..masih tidak ada berita.

Saya turut rasa kesedihan yang di alami keluarga penumpang & anak kapal. Saya masih berharap yang pesawat ini akan mendarat dengan selamat, tidak kira lah dimana juga 'dia' berada. Selagi tidak jumpa sebarang serpihan atau badan pesawat, selagi itulah saya yakin 'dia' masih selamat. In sya Allah..


MH370.. SATU DUNIA MENANTIMU..PULANGLAH

~AJR
thepelangi bakers

No comments:

Post a Comment